Курсова робота є проміжною кваліфікаційною роботою науково-методичного характеру. За своїм змістом вона повинна відповідати сучасному рівню розвитку науки та суті наукового завдання. Курсову роботу потрібно подати в такому вигляді, який дозволяє оцінити, наскільки повно відображені і обґрунтовані в ній положення, висновки та рекомендації, їхня теоретична новизна та практична значущість.

Сукупність поданих на захист результатів має свідчити про наявність у студента навичок і умінь проведення наукової роботи в обраній сфері. Науковий рівень курсової роботи мусить відповідати програмі навчання. Її виконання має не стільки вирішувати наукові завдання, скільки продемонструвати рівень наукової кваліфікації автора, готовність самостійно вести науковий пошук, бачити професійні проблеми, володіти найбільш загальними методами дослідження, розробляти конкретні методики для збору матеріалу, аналізувати та узагальнювати одержані дані й робити відповідні висновки (згідно з поставленими в курсовій роботі дослідницькими завданнями).

Теми курсових робіт для вибору студентів 1 курсу 2021-2022 року навчання
по кафедрі фізичної географії, геоморфології та палеогеографії
(014 – Середня освіта. Географія)

№ з/п Тема Керівник
1 Геоморфологічні спостереження у шкільному краєзнавстві (за регіонами) Доктор географічних наук, професор Богдан РІДУШ
2 Новітні наукові дані про внутрішню будову Землі та їх відображення в шкільному курсі географії
3 Сучасні погляди на утворення Східних Карпат та їх подання в шкільній географії
4 Сучасні погляди на карст (процес, форми, відклади) та їх адаптація для шкільного курсу географії
5 Новітні дані про зміни природи України в плейстоцені (“льодовиковому періоді”): пояснення для шкільного курсу географії
6 Небезпечні природні явища на території України та їх прогнозування Кандидат географічних наук, доцент Дарія ХОЛЯВЧУК
7 Роль циклонічної діяльності у формуванні клімату України
8 Кліматичні ресурси регіону за вибором
9 Глобальні зміни клімату у навчанні географії
10 Народні прикмети погоди: їх пояснення та застосування у навчанні географії
11 Визначення коефіцієнту напруженості рельєфу Прут-Дністерського межиріччя в межах Чернівецької області Кандидат географічних наук, доцент Сергій КИРИЛЮК
12 Моделювання об’єктів і явищ природи як засіб гуманізації навчання шкільному курсу фізичної географії
13 Визначення коефіцієнту ерозійної небезпечності Покутсько-Буковинських Карпа
14 Небезпечні геоморфологічні процеси: загальна характеристика, географія, проблеми прогнозу (на прикладі Чернівецької області)
15 Геоморфологічна оцінка сільськогосподарського потенціалу ландшафтів Хотинської височини
16 Ландшафтознавчий підхід у: вивченні шкільного курсу географії; туристсько-краєзнавчій роботі з учнями Кандидат географічних наук, доцент Мирослав ПРОСКУРНЯК
17 Туристсько-рекреаційні та краєзнавчі об’єкти ландшафтів рідного краю
18 Ландшафтна спадщина рідного краю (села, міста)
19 Ландшафтознавчі реконструкції історичних поселень (Черн, Василів)
20 Ландшафтні особливості закарстованих територій, їх використання, екологічний стан і заходи збереження
21 Несприятливі геоморфологічні процеси на узбережжі Дністерського водосховища Кандидат географічних наук, доцент Петро ЧЕРНЕГА
22 Річкові перехвати у передгір’ях Карпат
23 Передгірські ландшафти та їх освоєність
24 Вивчення рельєфу у шкільному курсі географії
25 Поняття “ландшафт” та його вивчення у шкільному курсі географії
26 Нестандартні уроки географії Кандидат географічних наук, асистент Галина ХОДАН
27 Патріотичне виховання на уроках географії
28  Краєзнавча робота на уроках географії
 29 Позакласна та гурткова робота з географії
 30 Інноваційні методи викладання географії
 31 Національно-патріотичне виховання на уроках географії Кандидат географічних наук, асистент Ірина ДОБИНДА
 32 Історико-культурні об’єкти та їхня роль у вивченні краю (за вибором)
 33 Особливості природокористування: сучасний стан і перспективи (регіон за вибором)
 34 Географо-краєзнавча характеристика регіону (за вибором)
 35 Гурткова робота та її зв’язок із шкільним курсом географії
 36 Моніторинг самовільних підпалів сухостою (територія за вибором) Кандидат географічних наук, асистент Яна ПОП’ЮК
 37 Геолого-геоморфологічні особливості долини річки (річка за вибором)
 38 Геосайти території (за вибором)  та можливості їх застосування у шкільній природничо-географічній освіті (в контексті вимог до НУШ)
 39 Геоархеологічні пам’ятки палеоліту Чернівецької області
 40 Супутникові знімки як засіб наочності на уроках природничої географії